Исследование клеточных автоматов от Дмитрия Аранчия в воркшопе английской школы Строительной Ассоциации (AA DRL).
Обчислювальна / параметрична архітектура тісно пов’язана з сучасною теорією методів. Ми вже використовували клітинні автомати і гру Життя зокрема в архітектурному проекті Музею Фешн Дизайну в Києві 2009 року. Цей проект розроблений в стінах Архітектурної асоціації (AA DRL) мав на меті заглибитись в теорію і практику клітинних автоматів та за допомогою програмування визначити стратегії управління самоорганізованою системою та віднайти напрями застосування в архітектурному проектуванні. Також внеском у дослідження клітинних автоматів стала імплементація методу для простору розбитого на зрізнані восьмигранники замість звичних кубічних вокселів.
Задачею дослідження стала розробка методу, що аналізує систему клітинних автоматів та на базі отриманих статистичних даних приймає рішення щодо зміни вхідних параметрів (правил розвитку чи початкової генерації) та видозмінює геометричну структуру системи враховуючи ті стратегії, які необхідні для досянення дизайну (пошук каркасу, об’єднання в кластери тощо). Значну частину воркшопу було приділено тестуванню розмаїтих вхідних разумов та правил генерації. Другий етап полягав у отриманні числових данних зі складної системи. Третій – в інтерпретації та пошуку шляху застосування отриманих чисел. Ну і четвертий – у зміні морфології генеративного поля та у виготовленні фізичної моделі з відповідним каталогом варіацій та графічним поясненням дерева пошуку бажаного результату.
Фізичні моделі (макети):
Ключові вузли структури:
Макрозображення надрукованих тривимірних агрегацій:
Аналіз розвитку системи:
Порівняння трьох основних стратегій:
Діаграма ключових операцій
Декомпозиція структури, отримання каркасу, кластеризація
Каталог генерацій, пояснення структури системи клітинних автоматів. Варіація структурної гратки:
Источник: Dmytro Aranchii Architects